یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند
کد خبر: 3959708
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند

معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور و بروز رساند، تصریح کرد: در یوم الله 12 فروردین این دستاورد بزرگ ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد که نشان دهنده بالندگی ملت و رهبران دینی این انقلاب است.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز، 24 اسفند در نشست هماهنگی بزرگداشت نیمه شعبان و یوم‌الله دوازدهم فروردین و همچنین تقدیر از مسئولان کارگروه‌های دهه فجر چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان که در استانداری برگزار شد، گفت: اقدامات ستاد دهه فجر استان گیلان در روز 22 بهمن متجلی شد و حضور و همراهی مردم جلوه خاصی به این برنامه ها بخشید.

وی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی با حضور پرشور مردم، اظهار کرد: باید در مسیر پاسداشت و نکوداشت باشکوه ایام الله انقلاب اسلامی تلاش بیشتری کنیم، چون مردم شریف استان گیلان همواره پیشتاز و جلودار بزرگداشت اعیاد و مناسبت های مذهبی و انقلابی هستند.

قاسم نژاد، یوم الله 22 بهمن را یکی از مناسبت های مهم نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: این روز بزرگ روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که به روزهای ظلم و بیداد و حاشیه رفتن دین پایان داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی معنوی و فرهنگی دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی مطلع شکوفایی استعدادها و ظرفیت های کشور اسلامی ما در عرصه های علمی و فرهنگی و اقتصادی و دفاعی شد لذا مردم سالروز رهایی خود از یوغ طاغوت را همه ساله با شکوهی خاص جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابتذال حاکم بر کشور را کنار زد و دین و معنویت را جاری و ساری کرد، ادامه داد: رژیم شاه به دنبال دور کردن دوستداران اسلام از دین بود و لذا ملت مسلمان ایران وارد میدان شدند.

قاسم نژاد، یوم الله 12 فروردین را یکی از زیباترین جلوه های نقش آفرینی مردم در صحنه های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: 12 فروردین روز اسلامیت و جمهوریت نظام است و لذا همه باید برای گرامیداشت این روز پای کار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اضافه کرد: انقلاب اسلامی به دنبال فروپاشی نظام طاغوتی خود و در مواجهه با نظام بین الملل، در آغازین روزهای پیروزی یک رفراندوم بزرگ را برپا کرد تا جمهوریت را در کنار اسلامیت این نظام به اثبات برساند.

وی با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور و بروز رساند، تصریح کرد: در یوم الله 12 فروردین این دستاورد بزرگ ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد که نشان دهنده بالندگی ملت و رهبران دینی این انقلاب است.

قاسم نژاد ضمن گرامیداشت عید بزرگ نیمه شعبان، عنوان کرد: همه ساله بسیاری از مردم در این ایام مبارک مبادرت به برگزاری جشن و شادی می کنند لذا با توجه به شرایط خاص کشور، باید در کلیه برنامه ریزی ها رعایت دستورالعمل های بهداشتی اصل قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت اعیاد پیش رو، خاطرنشان کرد: شهرداری ها چراغانی و نورافشانی شب نیمه شعبان را به بهترین نحو انجام دهند تا روح جشن و سرور در چهره شهر و روستا دمیده شود.

انتهای پیام
captcha